centrale telefoniczne

20160509 173427group 02

Centrala Telefoniczna (PBX) - urządzenie, które automatycznie wysyła sygnał połączenia z jednego telefonu do drugiego. System automatycznej centrali telefonicznej zapewnia nawiązywanie
i prowadzenie połączenia między urządzeniami.

PBX posiada wiele funkcji, które nie tylko pozwalają na wysokiej jakości komunikację, ale również rozwiązują wiele problemów, takich jak przełączanie, wybieranie faksu, przekazywanie połączeń do właściwej osoby, rozmowa kilku abonentów w tym samym czasie, itp.

W ostatnich latach coraz bardziej popularne centrale IP PBX.

IP PBX - PBX cyfrowy (lokalne - LAN, lub globalnym - Internet). 

Główne zalety central IP PBX

Wysoka funkcjonalność;

Znaczne obniżenie kosztów komunikacyjnych;

Możliwość łączenia kilku biur firmy w jedną sieć (LAN, Intranet, Internet);

Prosta organizacja odległych miejscach pracy - pracowników oddziałów firmy, w domu, sklepów, magazynów i tym podobne; zdalny dostęp pracowników do centrali (np podróży służbowej) z laptopa lub smartfonu;

Niższe koszty infrastruktury (zamiast dwóch sieci - telefon i komputer, można wykożystac sieć LAN);

Funkcje PBX:

PBX odbiera i rozdziela połączenia przychodzące;
Elastyczna organizacja połączeń wychodzących;
Przełączanie połączenia do dowolnego abonenta lub numer zewnętrzny;
Automatyczne przekazywanie połączeń do dowolnego abonenta lub numer zewnętrzny;
Telekonferencja (jednoczesna rozmowa kilku abonentów);
Ograniczenie nieautoryzowanych połączeń długodystansowych lub dostępu do płatnych usług; Centrala posiada tryb dzień / noc;

PBX dodatkowe funkcje:

Bezpośredni dostęp z zewnątrz do stacji abonentów (DISA) za pomocą liczby rozszerzenie stacji wybieranie tonowe wewnętrznego; PBX jest rejestrowanie połączeń przychodzących i wychodzących; Organizowanie grup operatorów telefonicznych w celu optymalnej obsługi połączeń przychodzących w celu zapobieżenia ich utracie (ACD / UCD);

Mini-TSA zapewnia podłączenie dodatkowych urządzeń:

Domofon i urządzenie do otwierania drzwi (zamek elektryczny);
Źródłem muzyki zewnętrznej i muzyka zawieszone;
Sieć głośników ze wzmacniaczem w celu stworzenia systemu ostrzegania;
systemy poczty głosowej. W przypadku braku zatrudnienia lub pracownika, dzwoniący może zostawić wiadomość w osobistej poczty głosowej.
Również PBX może służyć jako automatyczna sekretarka.
Integracja ze standardem DECT sieci mikroporowate. Aby zapewnić skuteczność tych pracowników, którzy są na służbie, nie siedzieć w jednym miejscu, warto mieć przenośny telefon, który działa w dowolnym miejscu w przedsiębiorstwie.